So:Lo - Kate Havnevik

FFViraggieNeg:

《实习医生格雷》原声带里的精致女声。

从她的声音里听到了宽慰和治愈。

开口便知会爱上,其实这封面红唇,这前奏的dalala就有了足够的吸引力。

 

附歌词:

I know it's late but i wanted to call
 我知道现在很晚了,但我还是想打给你
No everything is fine
 一切安好
There's nothing wrong
 没有什么不对头
Just needed to talk
 只是想找个人说说话
I hoped you would answer this time
 我希望你的回应
 'Cos I'm solo
 因为我很孤独
Everyone's speeding
 每个人都在加速前进
but I'm still going slow
 我却还是走得很慢
And I'm solo
 竟然,我如此孤独
Everyone glows
 每个人都在发光
I see love affairs
 于是我看到了爱
Everywhere
 无处不在
But no-one will do
 但没有人能使我燃烧
But you
 唯有你
If we could speak
 如果我们可以谈谈
we could have a good row.
 我们会吵得很精彩
which off course I’d win
 当然,我会赢
What I mean is I’m missing you now.
 我的意思是 我想你了
This freedom is wasted on me
 这种自由浪费在我身上
 'Cos I'm solo
 因为我是孤独的
Everyone's speeding
 每个人都在加速前进
But I'm still going slow
 我却还是走的很慢
And I'm solo
 竟然,我是如此孤独
Everyone glows
 每个人都在发光
I see love affairs
 于是我看到了爱
Everywhere
 无处不在
But no-one will do
 但没有人能使我燃烧
But you
 唯有你
 'Cos I'm solo
 因为我是孤独的
Everyone's speeding
 每个人都在加速前进
But I'm still going slow
 我却还是走得很慢
And I'm solo
 竟然,我是如此孤独
Everyone glows
 每个人都在发光
I see love affairs
 于是,我看到了爱
Everywhere
 无处不在
But no-one will do
 但没有人能使我燃烧
But you
 唯有你

评论
热度(214)